چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/335470/image_2018_10_9-11_17_9_66_621.jpg

سعید علیپور :

چهارشنبه هیجده مهر نشست خبری اداره ورزش و جوانان گیلان

سعید علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

برگزاری نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش فردا چهارشنبه

در اداره کل ورزش و جوانان گیلان

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - برگزاری نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش فردا چهارشنبه در اداره کل ورزش و جوانان گیلان

از عکاسان و خبرنگاران رسانه ها دعوت می شود تا ظهر فردا چهارشنبه 18 مهر در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش حضور یابند .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، سعید علیپور با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش که از 26 مهر تا 2 آبان است ، گفت : نشست خبری خانم مریم بخشی مدیرکل با اصحاب رسانه فردا چهارشنبه 18 مهر ساعت 12 در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار می شود بهمین منظور از تمامی خبرنگاران و عکاسان محترم رسانه ها دعوت می شود تا در این نشست حضور یابند .
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان با تشکر از زحمات تمامی رسانه ها ، افزود : در این نشست کلیه برنامه ها و فعالیتهای هفته تربیت بدنی از افتتاحیه ها ، مسابقات ، همایشها و جشنواره ها و همچنین عملکرد این اداره کل تا کنون به مردم و رسانه ها گزارش داده خواهد شد.
وی گفت : این نشست خبری مشترک در دو موضوع تورجهانی والیبال ساحلی و هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود و خبرنگاران و رسانه هایی که تمایل دارند برای پوشش مسابقات والیبال ساحلی حضور داشته باشند مدارک شناسایی خود ( کپی شناسنامه و یک قطعه عکس ) را برای صدور آی دی کارت به روابط عمومی اداره کل تحویل دهند .
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna